/Files/images/zahodi_2022-2023/asocziativnij-kushh-lito-czikavi-didaktichni-igri-dlya-ditej-bezkoshtovno-300x212.jpg

Організація освітньо-оздоровчої роботи в закладі дошкільної освіти влітку

Літо є найбільш сприятливим періодом для укріплення здоров’я, загартування та всебічного розвитку дітей. Для забезпечення успішного літнього відпочинку та оздоровлення дітей в умовах закладу необхідно визначити завдання роботи ЗДО на літо та провести відповідну підготовчу роботу, яка передбачає:

- поповнення, поновлення матеріалів;

- забезпечення груп дидактичними іграми для занять з дітьми на вулиці;

- забезпечення груп іграшками для ігор з вітром, піском, водою;

- інструктаж з питань безпеки життєдіяльності дітей, пожежної безпеки, охорони праці працівників закладу;

- поновлення та фарбування обладнання на ігрових і спортивному майданчиках;

- заміна або завезення піску в пісочниці.

Згідно до визначених завдань роботи закладу на літній оздоровчий період, необхідно скласти план роботи ЗДО на літній період, який схвалюється педагогічною радою закладу й затверджується наказом директора ЗДО.

У плані роботи закладу висвітлюються:

- робота методичного кабінету;

- організаційно-педагогічні заходи;

- робота з охорони життєдіяльності дітей;

- аналіз та контроль ходу літнього оздоровлення;

- співпраця з батьками вихованців;

- робота медичного кабінету (медико-профілактичні, оздоровчі заходи;

санітарно-просвітницька робота; бесіди з батьками; випуск санітарних бюлетенів);

- адміністративно-господарська діяльність.

Завдяки чіткому плану забезпечується систематична, раціональна й ефективна робота всіх служб ЗДО, можливість поетапно реалізувати завдання підготовки закладу до нового навчального року, покращити рівень оснащеності педагогічного процесу та підготовленості кадрів.

Наприкінці травня доцільно провести збори колективу ЗДО, консультації для вихователів та вузьких спеціалістів закладу з питань здійснення роботи в оздоровчий період.

Працівникам закладу необхідно організувати цілоденне перебування дітей на свіжому повітрі, відповідну віку тривалість сну і різних видів відпочинку. Тому, що повітря, сонце, вода, підвищення рухової активності дітей, збагачення їхнього харчування свіжими фруктами, овочами, ягодами – усе це забезпечує позитивний вплив на стан здоров’я дошкільників. При цьому необхідно пам’ятати про наявність відповідних температурному режиму та стану погоди одягу, взуття та головних уборів у дітей, забезпечення протягом дня повітряного та водного режиму дітей дошкільного віку. Виключенням є такі несприятливі умови як: сильний вітер, температура повітря більше 35о С у затінку, злива, гроза, підвищений радіаційний фон тощо.

Основна мета роботи вихователя в літні місяці полягає у забезпеченні оздоровлення, збереження життя дітей та організації активної, змістовної, різноманітної та цікавої для них діяльності, під час якої формується дитячий колектив, засвоюються правила та виховуються позитивні навички культурної поведінки, накопичуються уявлення про навколишній світ та оточуюче середовище.

Робота з дітьми в літній оздоровчій період здійснюється відповідно до перспективного плану роботи на місяць або квартал, який передбачає організацію життєдіяльності дітей протягом дня, проведення організаційно-педагогічної роботи, загартовуючих заходів з дітьми на тиждень, роботу з батьками та календарного плану роботи з дітьми.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi