• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Безмежний світ LEGO

Конспект заняття з логіко-математичного розвитку на тему

«З LEGO граємось, з LEGOрозвиваємось»

Підготувала вихователь старшої групи

Коток А. Г.

Програмовий зміст:

- вправляти дітей у вмінні розрізняти деталі за формою, кольором;

- продовжувати формувати уміння рахувати;

- закріпити навички дітей орієнтуватись в просторі, вміння виконувати завдання за словесними вказівками дорослого;

- узагальнити знання дітей про геометричні фігури;

- формувати навички знаходити зайвий предмет, робити умовивід;

- сприяти розвитку мовлення;

- розвивати логічне мислення, дрібну моторику рук, конструктивні здібності;

- виховувати самостійність, терплячість.

Матеріал: поштар, лист, пластинки, цеглинки LEGO DUPLO.

Хід заняття

1. Організаційний момент.

Вихователь: Доброго дня, дівчатка! ( Дівчатка плескають в долоні.)

- Доброго дня, хлопчики! ( Хлопчики плескають в долоні.)

- Доброго дня ті, у кого сьогодні чудовий настрій! ( Всі діти плескають в долоні.)

2. Сюрпризний момент.

Стук в двері, до групи заходить поштар:

- Добрий день. Це дитячий садок ”Малятко” ? У мене лист для дітей старшої групи ” Віночок” від королеви Математики.

- Дякуємо, вам дуже! До побачення.

- Діти вам цікаво дізнатись, що ж там написано?

Вихователь відкриває лист

І сувора й солов’їна

Математики країна.

Праця тут іде завзято

Вміють всі спритно рахувати, додавати, віднімати.

Вміють збагнути все кмітливо, дати відповідь сміливо.

Ледарів у нас немає!!!

Тому, я хочу перевірити ваші знання, щоб ви змогли довести, що ви не ледарі. Але мої завдання не будуть легкими. Сумніваюсь, що вам вдасться мене здивувати. Перевірятиму, я вас новим вам дуже відомим матеріалом – LEGO. Бажаю вам успіху!

Вихователь: Ну що діти доведемо, що ми не гірше розумних жителів країни Математики?

3. Основна частина.

- Діти, що ви бачите на столах?

- Як називаються ці частинки конструктора LEGO?

- Покажіть цеглинку розміру 2*2, 2*4.

- Покладіть дві цеглинки перед собою.

- Збільшіть на три. Скільки стало?

- Зробіть, щоб стало сім. Скільки цеглинок ви додали?

- Молодці. Складіть LEGO в лоточки і візьміть пластинки.

Гра Орієнтація на пластині

- Діти, будьте уважні та чітко виконуйте завдання:

- покладіть червону цеглинку 2*4 у центр пластинки;

- у правий верхній кут – синю цеглинку 2*2;

- у лівий нижній кут – жовту цеглинку 2*2;

- над червоною цеглинкою – зелену цеглинку 2*2;

- під червоною цеглинкою – жовту цеглинку 2*4.

Гра Що зайве?

Перед дітьми на столі стоїть п’ять башточок.

- Яка башточка зайва?

- Чому зайва ця башточка?

- Чим ці башточки схожі?

- Чим вони відрізняються?

Гра повторюється ще раз з новими спорудами.

ФізкультхвилинкаРухливі цеглинки

- Візьміть будь якого кольору цеглинку та встаньте біля своїх стільчиків.

- У кого червоний колір – стрибають на двох ніжках, синій – присідають, жовтий - роблять нахили тулуба вправо вліво.

Гра Кольорові башти

Вихователь показує дітям башточку, діти по черзі називають її кольори,розмір цеглинок.

- Скільки цеглинок 2*2; 2*4?

- Яких цеглинок більше? На скільки?

Діти будують башти та описують їх.

- З кількох деталей складається твоя башта?

- Якого кольору?

- У кого із вас за вашим столом башта вища?

Гра” Веселі геометричні фігурки DUPLO”

- Побудуйте будь – ласка квадрат.

- Скільки цеглинок ви використали будуючи квадрат?

- Що потрібно зробити для того, щоб квадрат перетворити на прямокутник?

- Побудуйте трикутник.

- Перетворіть трикутник на ромб.

- Побудуйте круг. ( Його не можливо побудувати, в нього не має кутів і сторін)

4. Підсумок заняття.

- Від кого ми отримали листа?

- З яким матеріалом ви працювали?

- Яка гра вам сподобалась найбільше?

- Що для вас було складним?

Дякую, вам за плідну роботу. Ви всі були активні, старанні. Ви молодці. На мою думку ви довели королеві Математики, що ви не ледарі, а навпаки розумні та кмітливі діти. Але не зазнавайтесь і пам’ятайте, що вам ще багато чого потрібно навчитись.

/Files/images/8HPBKbF4xWo.jpg

Розвивальне заняття з психологом (Кріль І.А.)

Тема: «У світі ЛЕГО-конструктора»

Мета: вправляти дітей у вмінні розрізняти деталі за формою, кольором, кількістю штирів, у вмінні з’єднувати цеглинки LEGO, розповідати про себе та свої вподобання, створювати позитивний емоційний фон у групі та сприяти налагодженню товариських стосунків між дітьми.

Розвивати координацію рухів, спритність, просторову уяву, уміння зосереджувати увагу; дрібну моторику рук, рухову пам’ять.

Виховувати співчуття, бажання допомагати.

Удосконалювати вміння описувати збудовану конструкцію з ЛЕГО.

Матеріали та обладнання: цеглинки LEGO DUPLO.

Хід заняття:

Організаційний момент.

Привітання. Психогімнастика.

«Пригадайко»

Підніміть цеглинку 2*2 червоного кольору, попросіть дітей уважно подивитися на неї і пригадати, як вона називається. Якого вона кольору чи форми?

- Знайдіть цеглинку зеленого кольору 2*4. Попросіть дітей уважно подивитися на неї і пригадати, як вона називається. Якого вона кольору чи форми?

Тепер попросіть дітей пильно подивитися на ці дві цеглинки (червону і зелену) і нехай кожна дитина назве одну характеристику будь-якої цеглинки, тобто скаже яка вона?

«Давайте знайомитись!»

Запропонуйте першій дитині поставити на пластинку будь-яку одну цеглинку, назвавши при цьому своє ім’я, та передати пластинку своєму сусідові. Так роблять усі діти по колу. Психолог пропонує роздивитися отриману модель. На що вона схожа?

Завдання і запитання (ускладнення, розширення):

· Яку цеглинку поставила Маша?

· А хто поставив синю цеглинку?

· Скільки всього цеглинок у нашій моделі? А скільки нас?

· Хто поставив однакові цеглинки?

· Чи можете ви знайти такі ж цеглинки, як у Каті?

· Катя поставила цеглинку червоного кольору. Чи подобається вам цей колір? Які ще кольори ви любите?

(При повторенні вправи в майбутньому можна попросити промовляти свій настрій, свою улюблену іграшку, заняття тощо).

«Море хвилюється»

(Діти в командах створюють за допомогою ЛЕГО предмет, річ, яку назве психолог).

«Молекули»

(Діти за сигналом психолога мають об'єднатися у пари, трійки, при цьому з’єднуючи цеглинки).

«Будь уважним подивись, так як я робити вчись»

Діти сидять півколом на килимі. Психолог демонструє цеглинки різних кольорів викладені у рядок та після слів: «Будь уважним подивись, так як я робити вчись» - пропонує дітям запам’ятати розміщення цеглинок за кольором. Після цього накриває цеглинки непрозорою тканиною і просить кожну дитину відтворити порядок розташування цеглинок за відповідним кольором. Можна ускладнити завдання запропонувавши дітям цеглинки різних кольорів і різних форм.

Підсумок заняття.

- Діти чи сподобалось вам заняття? - Що саме сподобалось? - Що нового ви сьогодні дізнались?

/Files/images/0001-001-Skorogovorki.png

Світ гри – безмежний і яскравий. Він пропонує безліч можливостей для творчості, розвитку, навчання та самовираження і для дитини, і для дорослого. Саме під час гри дитина вчиться розуміти світ, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці застосувати свої знання та добувати такий необхідний для неї досвід. А дорослий граючи з дитиною, стає ближчим до неї, вчиться розуміти її та ефективно з нею взаємодіяти.

Запропоновані вправи є опорою для творчості педагога, вони є базою, на якій кожен зможе побудувати власну індивідуальну стратегію роботи з дітьми, керуючись їх інтересами та вподобаннями. Головне при цьому пам’ятати, що роль дорослого у грі – це роль дизайнера, який створює дитині умови для виявлення ініціативи, ненав’язливо спонукає до дії з допомогою відкритих питань, проблемних ситуацій та дружньої підтримки.

Дані ігри розраховані на дітей віком від 2 до 7 років. До участі в іграх залучаються також педагоги, батьки та інші дорослі, які небайдужі до гри, творчості та хочутьнавчати і вчитись із задоволенням. Одночасна участь у грі дітей і дорослого дозволить створити команду, яка беззаперечно досягне бажаного результату.

Кількість учасників гри є необмеженою, вона регулюється лише задумкою та бажанням дітей і передбачає можливість роботи як індивідуальної та підгупової, так і групової та командної.

Щоб розпочати гру знадобиться лише бажання та ініціатива і, звісно, конструктор LEGO. А ще будь-які додаткові матеріали: стрічки, іграшки, пластилін, папір, будь-який природній матеріал та ін.. Словом, усе те, що допоможе виявленню творчості та зробить гру ще цікавішою.

Де краще проводити гру? Там, де буде зручно дорослим та дітям. А це може бути і групова кімната, і музична зала, майданчик або спортзала. Варто лише продумати зручність розташування наборів для гри та розташування самих гравців. Необхідно щоб гравці мали змогу вільно рухатись, сидіти, стояти та розміщувати свої творіння.

Стосовно тривалості гри варто відмітити, що вона не є чітко фіксованою. Головне щоб усі учасники встигли насолодитись процесом творення, тому встановлення чітких часових рамок є недоречним. А ще такі ігри не мають закінчення і можуть починатись знову і знову у різних варіантах.

Використовувати ігри можна і під час організованої навчальної діяльності – як окремі дидактичні вправи або фізхвилинки, і як цікаві завдання на дитячих святах та розвагах, і як безпосередню ігрову діяльність. Головне - грати систематично, весело та натхненно!

Відкриваємо таємниці цеглинок DUPLO

Мета: Вправляти дітей у вмінні розрізняти деталі за формою, кольором, кількістю штирів. Формувати сенсорні основи сприйняття. Розвивати візуальну пам’ять. Розвивати координацію «око-рука». Розвивати дрібну моторику рук. Розвивати уміння вирішувати проблемні ситуації

Обладнання: цеглинки LEGO DUPLO

Ключові слова: геометричні фігури, рахунок, кольори, спостережливість.

Хід вправи

Поділіть дітей на підгрупи (4-6 осіб)

Розташуйте в колі для кожної підгрупи набір із різних по кольору і формі цеглинок

Підніміть цеглинку 2*2 червоного кольору, попросіть дітей уважно подивитися на неї

Попросіть їх закрити очі і спробувати знайти перед собою цеглинку схожу на ту, що вони щойно бачили, а саме, цеглинку 2*2

Завдання і запитання (ускладнення, розширення):

Як вам вдалося знайти схожу цеглинку?

Це така ж цеглинка, яку тримає вихователь?

Чим ваші цеглинки схожі, а чим відрізняються?

Якого кольору ваша цеглинка? Чи ви можете знайти такий же колір у класній кімнаті? Назвіть, що саме ви бачите у кімнаті такого кольору?

Якої форми ваша цеглинка? Чи ви можете знайти предмети такої ж форми у класній кімнаті?

Опишіть цеглинку, яку ви тримаєте в руці!

Подумайте, як можна назвати виступи на цеглинці? (вводимо поняття «штирі»)

Покладіть вашу цеглинку поруч із цеглинкою вашого сусіда. Яку форму ви бачите зараз? (поняття «прямокутник»)

А чи зможете ви тепер у купі знайти цеглинку, яка виглядає так само, як ці дві разом? Якої форми ця цеглинка? Скільки квадратів можна помістити в цей прямокутник?

Чим відрізняється прямокутник від квадрата?

Ласкаво просимо в чарівний світ LEGO

Мета :Вправляти дітей у вмінні розрізняти деталі за формою, кольором, кількістю штирів; Формувати сенсорні основи сприймання; Розвивати візуальну пам'ять; координацію «око - рука»; дрібну моторику рук; Виховувати уміння вирішувати проблемні ситуації

Обладнання : цеглинки LEGO DUPLO, ілюстрація до казки «Троє поросят».

Ключові слова : геометричні фігури, рахунок, кольори, спостережливість.

Хід вправи

- Поділіть дітей на підгрупи по 4 – 6 осіб

- Розташуйте в колі для кожної підгрупи набір із різних по кольору і формі цеглинок.

-Діти, сьогодні ми з вами відправимось в чарівний світ LEGO, в якому ми будемо вчитись будувати та конструювати;

-А нам допоможе наша подружка, її звати цеглинка.

-Подивіться, ось вона (підняти та показати цеглинку 2*2);

-На яку геометричну фігуру вона схожа?(квадрат)

-Що вона вам нагадує? (відповіді дітей)

-В нашої цеглинки є сестрички.

-Спробуйте їх знайти на своїх столах(діти знаходять цеглинку 2*2 різник кольорів).

-Чому ви обрали саме ці цеглинки?

-Чи схожа ваша цеглинка на мою, і чим відрізняються?

-Подивіться, у наших цеглинок є виступи. Вони називаються штирі.

-Як ви гадаєте, для чого потрібні штирі? (для з’єднання цеглинок)

-Давайте спробуємо з’єднати дві цеглинки разом (діти з’єднують цеглинки)

-Як ви вважаєте, що можна побудувати з цеглинок такого розміру? (вежа, паличка…)

-А в нашої цеглинки є подружка, ось вона.(підняти і показати цеглинку 2*4)

-На яку геометричну фігуру вона схожа?(прямокутник)

-Чим прямокутна цеглинка схожа на квадратну цеглинку, і чим відрізняється?

-Подивіться, на прямокутній цеглинці також є штирі.

-Порівняйте, на якій цеглинці більше штирів. Чому?(на прямокутній, тому що вона більша за розміром)

-Як ви вважаєте, де люди використовують справжні цеглинки? (на будівництві ; для будування будинків тощо)

-Будинки будують не лише люди, а й тварини. Давайте пригадаємо, в якій казці тварини будували собі будинки.(«Троє поросят»)

-Які будинки побудували поросята?(із соломи, із гілок, із цегли)

-Що сталось із будинками Нуф – нуфа та Ніф – ніфа?

-Чому вовк не зміг попасти до будинка Наф – нафа?

-Нуф – нуф та Ніф – ніф не змогли побудувати міцні будинки, тому що не вміли. Давайте допоможемо поросятам побудувати будинки із цеглинок.

Діти самостійно будують будинки, підбирають деталі за формою та розміром.

Пригадайко

Мета: Вправляти дітей у вмінні розрізняти деталі за формою, кольором, кількістю штирів. Розвивати координацію рухів, спритність. Удосконалювати вміння описувати.

Обладнання: цеглинки LEGO DUPLO

Ключові слова: колір, форма, назва деталі, опис, швидкість

Хід вправи:

Поділіть дітей на підгрупи (4-6 осіб). Розташуйте в колі для кожної підгрупи набір із різних по кольору і формі цеглинок

Підніміть цеглинку 2*2 червоного кольору, попросіть дітей уважно подивитися на неї і пригадати, як вона називається. Якого вона кольору чи форми?

Знайдіть цеглинку зеленого кольору 2*4. Попросіть дітей уважно подивитися на неї і пригадати, як вона називається. Якого вона кольору чи форми?

Тепер попросіть дітей пильно подивитися на ці дві цеглинки (червону і зелену) і нехай кожна дитина назве одну характеристику будь-якої цеглинки, тобто скаже яка вона?

Попросіть дітей якнайшвидше знайти по 3 синіх цеглинки 2*2, 4 зелених цеглинки 2*4, 1 жовту цеглинку з заокругленням.

Попросіть дітей побудувати модель з цих цеглинок і описати сконструйоване.

Кольорові будинки для LEGO - цеглинок

Мета: сприяти вправлянню дітей у розрізненні цеглинок LEGO DUPLO за кольором, знаходити відповідний колір та називати його. Формувати сенсорні основи сприйняття, вміння порівнювати, класифікувати, розрізняти предмети за величиною (великі, маленькі). Розвивати дрібну моторику рук. Виховувати наполегливість під час виконання завдання.

Обладнання: кольорові кошики, цеглинки різного кольору.

Ключові слова-характеристики, орієнтири: різнокольорові цеглинки, колір, поняття «один», «багато», уявлення «будинок-кошик», «величина», сприйняття, спостережливість.

Хід вправи.

1. Поділ дітей на підгрупи по 4-6 осіб.

2. Розташувати підгрупи навколо столів з дидактичним матеріалом: різнокольорові кошики, відповідного кольору (до корзинок) різні за величиною цеглинки LEGO DUPLO.

3. Запропонувати дітям уважно роздивитись матеріал.

4. Попросити розкласти цеглинки у свої будинки-кошики (за кольором).

Запитання і завдання (ускладнення, розширення).

1. Чи у кожної цеглинки є свій будиночок?

2. Чим цеглинки відрізняються в будиночку?

3. Скільки корзинок червоного (іншого) кольору? А скільки цеглинок цього кольору? Чого більше: корзинок чи цеглинок?

4. Знайдіть предмети в кімнаті такого ж кольору.

5. Візьміть в руки цеглинку червоного (іншого) кольору.

6. Добавити прозору корзинку та цеглинки додаткових кольорів (корзинок якого кольору не було). Запропонувати дітям скласти цеглинки іншого кольору в прозорий будиночок.

/Files/images/Lego_Color_Bricks.jpg

КОЛЕКТИВНІ ПЕРЕГЛЯДИ

1. Розвивальне заняття психолога з використанням конструктора LEGO«У світі позитивних емоцій. Сонячні діти»

січень

Практичний психолог

Кріль І.А.

старша група

2. Інтегроване заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань з використанням конструктора LEGO

лютий

Ходос К.М.

різновікова група

3. Інтегроване заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань з використанням конструктора LEGO

лютий

Коток А.Г.

старша група

КОНСУЛЬТАЦІЇ

1. «Інтеграція LEGO конструктора в освітній процес»

грудень

Вихователь-методист

Ходос К.М

2. Поєднання казки з конструктора LEGO у роботі практичного психолога

грудень

Практичний психолог

Кріль І.А

3. «Логіко - математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO»

січень

Коток А.Г.

4. «Музичний LEGO грай»

лютий

Музичний керівник

5. «Використання LEGO у здоров’я- збережувальній технології»

лютий

Інструктор з фіз.. вих.

Педагогічна рада "Інтеграція LEGO конструктора в освітній процес. (Лютий)

Методичне об’єднання для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів міста Бровари на тему: «Конструктор LEGO як допоміжний інструмент у навчанні та вихованні повноцінної особистості»

/Files/images/aWc9SvvlTX4.jpg

Конспект розвивального заняття

«Хто, хто в Теремку живе»

(з використанням ЛЕГО-конструктора для дітей старшої групи)

Мета:

Продовжувати вчити дітей орієнтуватися в людських емоціях, станах, настроях, відображати ці вміння у своїх малюнках, повсякденному житті; формувати навички конструювання моделей з конструктора типу SYSTEM, ДУПЛО за уявою; формувати розуміння поняття «щастя».

Збагатити емоційний словник дошкільнят. Вчити дітей взаємодіяти в процесі спільної діяльності, виражати і пояснювати свою точку зору; виконувати роботу якісно, знаходити та виправляти помилки, вносити корективи.

Розвивати зв’язне мовлення, увагу, уяву, образне мислення, комунікативні вміння; формувати здатність до порівняння, аналізу, синтезу і класифікації; уміння відстоювати власні інтереси та переконання.

Виховувати вміння знаходити вихід із складних ситуацій, терплячість, посидючість, пізнавальний інтерес, потребу у спільній роботі.

Застосовувати набутий досвід на практиці, в повсякденному житті.

Матеріали та обладнання: музичний супровід, лотки з ЛЕГО-конструктором, презентація до заняття, не добудований будинок з ЛЕГО-конструктора, картки з тваринами.

Попередня робота: читання казки «Теремок, перегляд ілюстрацій до казки «Теремок», створення конструкції казкового будинка з ЛЕГО-цеглинок.

ХІД ЗАНЯТТЯ.

1. Привітання «Доброго ранку!»

Добрий ранок, діти любі!

Чи усе гаразд в нас в групі?

Ви довкола озирніться,

Одне одному всміхніться,

Щоб ніхто не сумував,

З усіма радів і грав!

--Привітаймося з нашими гостями.

--Від ваших гарних усмішок мені стало дуже тепло. А тепер подаруймо свої усмішки та часточку тепла свого серця нашим гостям. Посміхніться.

--З яким настроєм ви сьогодні прийшли на заняття? Давайте його «намалюємо» за допомогою ЛЕГО-конструктора.

2. Вправа «Виклади свій настрій».

--Діти, сьогодні, я і чарівниця (Слайд № 1), хочемо запросити вас у подорож казкою. Шлях туди не далекий, але, щоб потрапити до казки, нам треба сісти на чарівні повітряні кульки (Слайд № 2).

3. Психогімнастика «Повітряна куля» (+ муз. супровід)

--Закриваємо оченята і летимо. Піднімаємося високо в небо. Але нам не страшно—нам спокійно, добре. Ось ми й прилетіли. Відкриваємо очі.

-- Діти, подивіться, а куди це ми потрапили? Якийсь будинок стоїть серед поля? (слайд № 3). Цікаво, тут хтось живе? (дорослий звертає увагу дітей на теремок з ЛЕГО-конструктора, який не добудований).

--Чому? Так, він не добудований. А що це за будинок?

--Справді, це казковий Теремок.

--Хто в ньому міг би жити? Так, звірята. А які саме - нам підкаже казка.

--Давайте пригадаємо, які ж тварини жили в теремку.

(Діти відгадують загадки про тварин, які мають жити в теремку (слайд № 4)).

--Вірно, молодці!

4. Бесіда за змістом казки «Теремок».

-- А тепер коротенько пригадаємо зміст казки.

1) Хто першим поселився в теремку?

2) Яке запитання задавали тварини, коли бачили теремок?

3) Чи щасливо жили звірі в теремку, як ви думаєте? А що для вас щастя?

4) Хто розвалив теремок? Чому?

5) Які емоції були у тварин, коли теремок розвалився? Відтворіть цей емоційний стан.

6) Що було б, якби Ведмідь побачив, що не поміщається в теремку та пішов у свій барліг?

7) Діти, а що треба зробити, щоб тварини знову жили в теремку?

-- Вірно, побудувати новий. Але теремок у нас є, хоча він і не добудований.

--Але цю проблему можна виправити: давайте я добудую теремок, а ви запросите звірят. Спробуємо?

5. Фізкультхвилинка «Теремок».

Стоїть у полі теремок (підняти руки над головою будиночком)

Він не низький, не високий (присісти, встати)

На дверях висить замок (зчепити пальці в «замок»)

Хто відкрити його б зміг? (потиснути плечима)

Постукали, постукали (постукувати долонею об долоню)

Покрутили, покрутили (обертання долонями)

Потягнули і відкрили! (потягнутися зчепленими руками в боки і відкрити).

--Оскільки наш Теремок непростий, а складений з цеглинок ЛЕГО, то і звірі там мають жити незвичайні, а ЛЕГО-тварини.

--Підходьте до столу, оберіть собі картку з твариною, в кого яка тварина, той її і «запрошує» жити в теремок (діти обирають картки з тваринами).

--То що приступаємо до роботи?

--А щоб наші пальці були спритними і швидкими—підготуємо їх.

6. Пальчикова гімнастика «Дім».

На галяві стоїть дім. Двері замкнені у нім.

За дверима стоїть стіл, навкруг дому – частокіл.

«Стук-стук-стук!» - нам відчініть. На гостини запросіть!».

--Діти, цеглинки, якого кольору ви будете використовувати? А розміру?

7. Вправа «Побудуй казкового героя» (самостійна конструкційна діяльність: діти конструюють ЛЕГО-тварин).

8. Аналіз побудованих конструкцій за запитаннями дорослого.

1) Яких тварин ви сконструювали?

2) Якого кольору цеглинки використали?

9. Релаксаційна вправа + муз. супровід.

--Візьміть своїх тварин в долоньки. І трішки пограйте з ними (за столами).

--Тепер запросимо наших тварин до теремка.

(діти розміщують тварин біля ЛЕГО-теремка).

--Як ви думаєте, що треба робити тваринам, щоб теремок не розвалився?

--Давайте, складемо правила дружби.

--Ось ми, діти, добудували теремок та запросили звірят оселитися в теремку (слайд).

--Як ви думаєте, вони будуть дружно жити? Чи будуть щасливими? Так, якщо дотримуватимуться правил дружби.

--Діти, а нам настав час повертатися в дитячий садок. На чому ми полетимо? Так, на повітряній кулі. Тож сідаємо в неї. Закриваємо очі і летимо (слайд + муз. супровід).

10. Підсумок заняття.

--А тепер станемо в коло, візьмемося за руки і поділимося своїми враженнями від сьогоднішньої подорожі.

--Що вам сподобалося найбільше?

--А що було складним?

--Молодці! Ви були сьогодні уважні, кмітливі та розумні.

--Давайте скажемо «Усім, усім до побачення!»

Підготувала психолог Кріль І.А.

/Files/images/P1090176.JPG .

Кiлькiсть переглядiв: 8761

Коментарi

  • VolkarKi

    2018-04-02 20:05:57

    This is noted from a clinical objective of position since chronic manoeuvre of these drugs is associated with cognitive impairment, sedation, and tolerance. Alterations in these red blood apartment indices abet the physician or nurture practitioner with diagnosis. You're not tired'you're hungry [url=http://amazoniabr.org/en/tourism/area4/malegra_fxt_140_mg_quality_online_malegra_fxt_otc/]order malegra fxt 140 mg on line[/url] what std causes erectile dysfunction. The best part of myelinated and unmyelinated sensory bottle fibers that innervate bone make known the tropomyosin receptor kinase A...

  • DrasQeatb

    2018-04-02 15:24:32

    [url=https://avengersinfinitywarfull.net/]https://avengersinfinitywarfull.net/[/url] [url=https://avengersinfinitywarfull.net/]https://avengersinfinitywarfull.net/[/url] [url=https://avengersinfinitywarfull.net/]https://avengersinfinitywarfull.net/[/url] [url=https://avengersinfinitywarfull.net/]https://avengersinfinitywarfull.net/[/url] [url=https://avengersinfinitywarfull.net/]https://avengersinfinitywarfull.net/[/url] [url=https://avengersinfinitywarfull.net/]https://avengersinfinitywarfull.net/[/url] [url=https://avengersinfinitywarfull...

  • VolkarKi

    2018-04-02 15:11:03

    In the pudding club women with a life of pregnancies afflicted sooner than NTDs are recommended to take a higher dosage. Aspirin should not be used in children after analgesic and antipyretic purposes because of the extravagant jeopardy of Reye syndrome. This real shook me, because he was right, things had really get inevitable [url=http://amazoniabr.org/en/tourism/area4/malegra_fxt_140_mg_quality_online_malegra_fxt_otc/]generic malegra fxt 140mg with mastercard[/url] erectile dysfunction pumps cost...

  • Kristinawed

    2018-04-02 10:39:49

    Добрый день Рекомендуют врачи Препараты [url=http://anticancer24.ru/shop/21/desc/nexavar]Нексавар (Сорафениб) - Nexavar (Сорафениб)[/url]...

  • uzoqoqoax

    2018-04-01 23:16:36

    [url=http://doxycycline-cheapbuy.site/]doxycycline-cheapbuy.site.ankor[/url] onlinebuycytotec.site.ankor http://tadalafilcialis-cheapestprice.site/...

  • iteniwamiyeko

    2018-04-01 23:05:44

    [url=http://doxycycline-cheapbuy.site/]doxycycline-cheapbuy.site.ankor[/url] onlinebuycytotec.site.ankor http://tadalafilcialis-cheapestprice.site/...

  • Mine-BossNopy

    2018-04-01 20:48:11

    Ring up size does not perturb high fre- quency oscillation detection in intracerebral EEG recordings in a rat epilepsy model. It is unclear what duration of combined cure is required to flourish knocker cancer chance, but longer duration of psychoanalysis is associated with greater chance in postmenopausal women. And what dismiss I do [url=http://amazoniabr.org/en/tourism/area1/female_cialis_20_mg_10_mg_buy_female_cialis_online/]purchase 10mg female cialis[/url] menopause queasy. There is commonly...

  • levitra generika 10mg

    2018-04-01 18:30:46

    geikhman levitra http://levitra-gg.com#levitra+generic levitra adriana francys [URL=http://levitra-gg.com#coupon+levitra ]http://levitra-gg.com#buy+vardenafil+20+mg[/URL] generic levitra vardenafil...

  • DennisMew

    2018-04-01 16:11:16

    Привет всем участникам! прикольный у вас сайт! Нашел русскую базу кино: [url=http://kinofly.net/]2017 смотреть фильм лучшие новинки кино[/url] Тут: бесплатные фильмы лучшая фантастику http://kinofly.net/fantastika/ список 2018 Тут: смотреть комедию 90 годов хорошею http://kinofly.net/komediya/ список 2018 Тут: [url=http://kinofly.net/melodrama/]лучшие мелодрамы онлайн 2011[/url] мелодрамы онлайн в хорошем качестве список 2017 Здесь: http://kinofly.net/news/12896-transformery-5-startovali-v-kitae-s-rekordom-serii...

  • Folleckabof

    2018-03-31 18:19:16

    Tons children also be enduring abdominal pain, revolt symptoms, abdominal distention, tachycardia, and bloody stools. According to the earlier or paradigm pathway, NFkB on the whole exists in a transcriptionally unsaid or inactive state justified to its cytosolic union with an inhibitory polypeptide known as IB (Inhibitor of B). Remember, thither are no failures, rightful results'happy tweaking [url=http://amazoniabr.org/en/tourism/area2/levitra_plus_400_mg_effective_levitra_plus_no_rx/]buy levitra plus 400mg online[/url] erectile dysfunction doctor dallas...