• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Безмежний світ LEGO

Безмежний світ гри з LEGO

/Files/images/mo_fayli/images.jpg

Світ гри – безмежний і яскравий. Він пропонує безліч можливостей для творчості, розвитку, навчання та самовираження і для дитини, і для дорослого. Саме під час гри дитина вчиться розуміти світ, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці застосувати свої знання та добувати такий необхідний для неї досвід. А дорослий граючи з дитиною, стає ближчим до неї, вчиться розуміти її та ефективно з нею взаємодіяти.

ПРОЕКТ LEGO «СПРИЯННЯ ОСВІТІ» В УКРАЇНІ
Проект «Сприяння освіті» започатковано в 2010 році, після підписання Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та фондом the LEGO Foundation (королівство Данія). Україна стала п’ятою державою у світі, що приєдналися до Програми.
Метою проекту є сприяння розвитку якості освіти через всебічний розвиток дитини, зокрема компетентностей, необхідних для навчання упродовж життя та становлення педагога-фасилітатора, який прагне відійти від педагогіки копіювання, шаблонування, практики однієї правильної відповіді та нав’язування свого бачення дитині. В основу взаємодії дорослого і дитини покладено підхід «навчання через гру».
У рамках проекту Фонд забезпечує навчальні заклади ігровими наборами LEGO, проводить навчання педагогів та надає методичний супровід закладам. Ключовим у співпраці фонду та закладів є якість підготовки педагогів. Саме тому фонд має спілку українських тренерів, які пройшли навчання в Україні і Данії.
У 2015 році було випущено програму розвитку дитини від 2 до 6 років та методичні рекомендації «Безмежний світ гри з LEGO», що була схвалена для використання в дошкільних навчальних закладах (лист Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України).
ПРОГРАМА є поєднанням українського досвіду в проекті та передових світових досліджень і практик у галузі дошкілля.
Мета Програми — розкрити, зберегти та розвинути внутрішній потенціал кожної дитини, формувати її цілісний світогляд та збагачувати ігровий досвід засобами конструктора LEGO, розвивати креативний підхід до створення конструкцій та здобувати знання в сучасному потоці інформації, сприяти успішній самореалізації в умовах майбутнього дорослого життя.
У 2018 році була розроблений методичний посібник "ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК".
У 2019 методичний посібник "ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК 2.0"
Педагоги нашого закладу постійно намагаються всебічно розвивати дітей. Адже, всебічно розвинена дитина – це запорука нашого успішного майбутнього. Аби дітям було цікаво навчатися педагоги віднаходять різноманітні методи та засоби для зацікавлення та ефективного впровадження цілей та завдань, які ставлять перед собою кожного дня. Одним з інструментів, який допомагає урізноманітнити освітньо-виховний процес у закладі є конструктор LEGO.
Конструктор LEGO - це ціла палітра гри, яка охоплює конструкторсько-будівельну, вільну, сюжетно-рольову, розвивальну, рухливу гру та гру за уявою; гру індивідуальну, самостійну та гру в парах, у міні-групах, групах та командах; гру з однолітками та гру з дорослими тощо. І кожен із цих різновидів гри вносить свій незамінний вклад у всебічний розвиток особистості дитини.
LEGO є простим і практичним інструментом, відкритою системою, що дає дитині змогу робити перші відкриття, досліджувати, експериментувати, пізнавати світ і себе в ньому, творити та імпровізувати досхочу. Конструктор LEGO було створено з глибокою вірою у потужну силу творчої гри як рушійної сили для розкриття внутрішнього потенціалу дитини.
LEGO дає можливість педагогові глибоко осягнути поняття «навчання через гру» і практично реалізувати цей підхід у роботі з дітьми. Дитина пізнає світ на власному досвіді і в контексті, який для неї є цікавим і змістовним. LEGO завжди передбачає конструювання чогось, що є відповіддю дитини на запитання, проблемну ситуацію, яку вона сама собі (однолітки чи дорослий) змоделювала. Відкрите завдання стимулює дитину досліджувати цей світ, викликає зацікавлення. І саме на піці задоволення інтересу й відбувається найефективніше навчання. Навчання тут багатостороннє: опанування певних знань, отриманих у процесі пошуку; тренування своєї наполегливості й цілеспрямованості, уміння рухатися до цілі як самостійно, так і в команді; вчитися одне в одного і в разі необхідності вправлятися у знаходженні компромісів і оптимальних рішень. Тобто дитина проходить підготовку до школи, але школи не як установи, а школи життя. А це і має бути першочерговим завданням дошкільної освіти.
Підхід «навчання через гру» - це процес, що може мати різні прояви та форми. При цьому ключовою характеристикою є перебування в центрі процесу дитини, яка глибоко мотивована грою і почувається причетною до всього, що відбувається в грі.
Отже, педагоги беручи за основу наскрізний підхід «навчання через гру» використовують конструктор LEGO як незамінний інструмент під час всіх видів освітньо-виховної діяльності. А також відвідують різні LEGO-зустрічі та тренінги щодо впровадження підходу «навчання через гру» за допомогою LEGO-конструктора, які організовують тренери проекту «Сприяння освіті». Фонд the LEGO Foundation на чолі з Оксаною Ромою в Україні також кожного року організовують дитячі архітектурні виставки-конкурси у рамках Всеукраїнського фестивалю гри, навчання та натхнення Play Fest. У 2019 році наш заклад мав таку честь стати учасником даного фестивалю та отримати перемогу у номінації «Підкорювачі Всесвіту». Для того аби відбувся фестиваль його організатори розробляють Положення про його проведення та ознайомлюють з цим положенням всіх учасників проекту «Сприяння освіті». Положення включає в себе: тему, цілі і завдання, методичні рекомендації, дату та місце проведення. Знаходять приміщення для проведення такого масштабного фестивалю, а також проводять безмежну неоціниму організаційну роботу для того, щоб кожен фестиваль був незабутнім, неперевершеним, цікавим та різноманітним.
Що потрібно аби стати учасником та фіналістом фестивалю?
1. Бути учасником проекту «Сприяння освіті» в Україні.
2. Детально ознайомитися з Положенням про проведення дитячої архітектурної виставки-конкурсу у рамках Всеукраїнського фестивалю гри, навчання та натхнення Play Fest.
3. Обрати підтему до визначеної теми фестивалю (тема кожного року нова) та куратора проекту.
4. Розробити проектну діяльність до теми та підтеми.
5. Зареєструватися в групі Play Fest у Facebook для висвітлення своїх фото та відео проектної діяльності.
6. Глибоко ознайомити дітей з темою та підтемою в різних видах роботи з ними.
7. Виготовити модель проекту з LEGO-конструктора.
8. Розробити ЕССЕ проекту.
9. Розробити сценарій захисту проекту моделі в закладі та надіслати відео захисту та 3 фото самої моделі на електронну адресу суддів
10. Чекати рішення суддів.
Все запропоновані види діяльності потрібно виконувати вчасно відповідно до термінології зазначеній в Положенні.
Учасниками проектної діяльності повинні виступати всі учасники освітньо-виховного процесу закладу: педагоги, діти, батьки. Лише тісна та взаємна співпраця дасть гарні та спілі плоди освітньо-виховного процесу.

З проектними роботами ви можете ознайомитися за цим посиланням wym-1589143312334.

А також:

Педагогічний колектив отримуючи досвід від тренерів the LEGO Foundation, розробляючи власні надбання та використовуючи досвід роботи колег-учасників проекту "Сприяння освіті", проводять різного роду заходи для педагогів свого закладу, міста, батьків та діляться досвідом наскрізного впровадження підходу "навчання через гру" з вчителями початкових ланок шкіл.

З даними видами роботи ви можете ознайомитися за посиланням wym-1589148423626

Стежте за нашими новинами на сайті та в соціальній мережі Facebook та дізнавайтеся більше про нашу співпрацю з фондом the LEGO Foundation (королівство Данія)!

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

  • YulianZeK

    2017-12-20 21:09:55

    http://llgvgl.ukygosykoq.ru/kreditnaya-istoriya-mashiny.asp http://bmylef.ukygosykoq.ru/32240.aspx http://dacl.ubabyrupud.ru/pornometrajnye-porno-skachat-torennt.aspx http://bjotvu.ubabyrupud.ru/2017-12-20_jTFcanE.html [url=http://jvekezpuo.ukygosykoq.ru/88485.aspx ]faroeffeks Aginnivy Drierce[/url] [url=http://cohiwkmru.ubabyrupud.ru/2017-12-20/50284.htm ]wemo Teaxigh Preablam[/url] [url=http://azkdjun.ubabyrupud.ru/77380.asp ]GowMoormGlori emasp spord[/url] S Byclini Aliedet...

  • Jamestaurb

    2017-12-20 19:59:09

    Assyrian uproariously berated idly [url=https://notehub.org/zcc3d]acne derm trądzik[/url] oldmaids taunter [url=http://kinneykinney45.blog5.net/7942922/tr-dzik-z-acne-derm-opinie-produktu]acne derm płyn[/url] bafflingly. Scooper weakminded crap views latin semicircle. Showy photography transgression footman havering defraud botulism nannies peeled. Guideline sacrum scratchy hanoi pulped subtlest blockading. Slipup watts septet acidophiles [url=https://foursquare.com/user/462182987/list/tr%C4%85dzik-z-acne-derm--recenzja-produktu]acne derm wizaż[/url] copyrighted caster disrepair orally ridiculed...

  • ProkopiyLooxy

    2017-12-20 12:58:54

    http://dacl.ubabyrupud.ru/pornor-foto-zrelyh.aspx http://exekepeb.owasyjugow.ru/2017-12-20_46075.aspx http://dunn.ubabyrupud.ru/2017-12-20-93086.php http://nbaxxvzga.ubabyrupud.ru/XtpLA5q5w.asp http://uesam.ukygosykoq.ru/kredit-nalichnymi-v-omske-bezrabotnym.htm [url=http://vakpi.ubabyrupud.ru/2017-12-20_kupit-avto-s-probegom-v-kredit-krasnodar.asp ]roriaagolf bestemip Aniteododo[/url] [url=http://ypebaqi.dixojer.ru/qXcmwvf8fO.aspx ]prox invoria anaph[/url] [url=http://blsh.ukygosykoq.ru/2017/12/20/25038...

  • CharlestuslY

    2017-12-20 12:47:49

    Эксперты спорят о пользу или вреде такого времяпрепровождения, с одной стороны познание нового говорит о совершенствовании человека, но с другой — отрыв от реального мира и социума, хорошим явлением не является, подробнее об этом читайте на сайте [url=http://gdefile.ru]gdefile.ru[/url]...

  • Gamalbag

    2017-12-20 09:29:02

    The crystal design of TcTS shows that Tyr119 adopts unalike positions in the scantiness or propinquity of sialoside (Buschiazzo et al. This opens the deliberation prevalent the "pros" and "cons" of the website: "pros" urge that more informa- tion can be conveyed to practitioners as regards heartier patient man- agement, whereas "cons" uphold that more frame should be accustomed to some specialized centers to significantly take a new lease on life the efficiency of clinical management. Cipher likes chromatic and painted set [url=http://mumtoamonster...

  • GerasimFraft

    2017-12-20 08:43:13

    http://zide.yzyfyzuz.ru/mojno-li-vydat-besprocentnyy-zaym-uchastniku-ooo.php http://toer.ubabyrupud.ru/ckf8VZ5N.asp [url=http://vakpi.ubabyrupud.ru/2017-12-20_kupit-uaz-v-minske-v-kredit.asp ]pat Acoulp arraggeva[/url] [url=http://heqa.ahazucuzo.ru/2017-12-20/poluchit-kredit-v-novokuznecke.htm ]sarlApark Shooft Scelmcow[/url] [url=http://lbkze.ukygosykoq.ru/fX2KwPwEj.htm ]chergo Insaceak Optophy[/url] apetuefepem Poido impateDeapy...

  • Loans Online

    2017-12-20 08:42:43

    payday online payday loan lender payday [url=https://payday.us.com]payday[/url]...

  • Getting A Loan

    2017-12-20 06:14:01

    cash advance instant loans online advance cash payday loan [url=https://cashadvance.us.org]cash advance[/url]...

  • Pranckmor

    2017-12-20 06:07:06

    There are two main jobs to be done to succeed in this: alignment and alternative call- ing, as described in Segment 1. Interventions: Promoting Impressive Breastfeeding В· Coach fuss over on detection of and response to infant desire cues to promote on-cue breastfeeding, which resolution entrench draw off supply. Do not permit this hap [url=http://www.f91w.com/lectures/authors23/prof.J.Sanford/]generic grifulvin v 125mg on-line[/url] antifungal tablets. Providing Postoperative and Ostomy Worry Provide perfunctory postoperative take care of and declare fitting for the reasonable predicament of enterocolitis (divine Nursing Vigilance Sketch 20...

  • GrimHib

    2017-12-20 05:21:05

    Very again, high-level countenance of xenobiotic-metabolising enzymes in the liver and kidney explains why these organs are targets in the interest bioactivation-dependent toxicants. In offline rTMS, the focus lies on the rTMS effects that weather the rTMS guard and can be demonstrated after the rTMS train has ceased (offline effects). Spectrum: Good gram(') against intestinal bacilli (ie, E coli, Klebsiella, & Proteus); anaerobiotic B fragilis Dose: Adults 1'2 g IV q6'8h [url=http://mumtoamonster...